#EduMocOnline2019: Kamil Śliwowski

“W pogoni za cyfrowym dobrostanem”

Internet, komputery, a zwłaszcza smartfony zrealizowały marzenie wielu osób o stałym dostępie do informacji z całego świata i nieograniczonego cyfrowego kontaktu z bliskimi. Te narzędzia jednak z czasem przerosły swoich odbiorców i coraz częściej odnosimy wrażenie, że to one nami kierują (a nie my nimi), absorbują i śledzą, bardziej niż byśmy chcieli. Czy nowe technologie nadal mogą pozytywnie wpływać na naszą produktywność lub samopoczucie? Jakie funkcje i mechanizmy są szczególnie niebezpieczne? Co o ich działaniu warto wiedzieć w szkole, zarówno z perspektywy na wykorzystanie przez dzieci i młodzież, jak przez dorosłych. Miej pod ręką swój smartfon by sprawdzać rozwiązania, które mogą przydać Ci się w szkole i prywatnie.

Dołącz:

Platforma Clickmeeting  -> tutaj
Wydarzenie: streaming na FB -> tutaj

Kamil Śliwowski

trener i animator, specjalizuje się w wykorzystaniu nowych technologii w edukacji, zwłaszcza w kontekście prawa autorskiego oraz ochrony prywatności. Autor gry edukacyjnej „Trzęsienie danych”, bloguje i prowadzi newsletter o nowych technologiach i otwartych zasobach w edukacji na www.otwartezasoby.pl. Na co dzień wicedyrektor programu edukacyjnego Centralnego Domu Technologii oraz ekspert edukacji cyfrowej w Fundacji Szkoła z Klasą.

Print Friendly, PDF & Email

Danieluk Maciej

Urodzony w Poznaniu, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Od 2009 roku nauczyciel informatycznych przedmiotów zawodowych oraz informatyki w Szkole Podstawowej i Gimnazjum. Twórca, właściciel i długoletni (2002 – 2008) prowadzący portal internetowy dla nauczycieli pod adresem: http://www.literka.pl. Entuzjasta zastosowania TiK w edukacji.
Trener umiejętności ICT oraz w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych. Prelegent wielu konferencji dla nauczycieli, autor szkoleń z zakresu TIK.
Danieluk Maciej

Latest posts by Danieluk Maciej (see all)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.