#EduMocOnline2019: Grzegorz Lorek

„Krótka historyja o szkolnym zadawaniu pytań i braku lęku” czyli o tym jak nie przesuwać leżaków na „Titanicu”

Krótka historyja o zadawaniu pytań i szkolnym braku lęku czyli o tym jak nie przesuwać leżaków na Titanicu zwanym polską szkołą bo jak są tacy co straszą to będą i tacy co się boją.

Dołącz:

Platforma Clickmeeting  -> tutaj
Wydarzenie: streaming na FB -> tutaj

  • o wyższości pytajników nad wykrzyknikami
  • o lękach wszelakich
  • o jeżach, dzięciołach dużych, grzybieniach białych … inspiracja głupcze
  • o szkolnej górze lodowej

czyli o tym jak być dilerem pytań i nadziei. Spoilerując nieco, a może bardzo: O tym jak to nauczyciele powinni mieć wyjątkowe podejście do problemów. Być marzycielami albo nawet tak „Mniej mechaników, więcej marzycieli”.

Grzegorz Lorek

– nauczyciel biologii w I Liceum Ogólnokształcącym w Lesznie, laureat wielu prestiżowych nagród, Nauczyciel Roku 2002, profesor oświaty, działacz i aktywista, założyciel Koła Turystycznego przy I Liceum Ogólnokształcącym w Lesznie, autor licznych publikacji z zakresu edukacji i roli zawodowej nauczyciela, w tym współautor kilku książek z zadaniami maturalnymi, poeta – autor dwóch tomików wierszy.
Dwukrotnie reprezentował Polskę, jako jeden z nielicznych nauczycieli w Europie, na Światowym Szczycie Edukacyjnym „World InnovationSummit for Education” w Doha w Katarze (rok 2011 i 2013), a w roku 2011 został zaproszony do wygłoszenia tam,w ramach jednej z sesji tematycznych, wykładu pt. „LightStudent’sFire”.

Człowiek twórczy i pełen inspiracji, zaangażowany i z wielką charyzmą zawodową, który porywa młodych ludzi do pozytywnego działania.

Print Friendly, PDF & Email
Danieluk Maciej
Latest posts by Danieluk Maciej (see all)
Podoba się ? Podziel się z innymi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Skip to content